donderdag 30 juni 2016

Fijne reactie van deelneemster aan de opleiding Mindful Analysis

Anja Bax volgde het afgelopen najaar de opleiding en ze schreef het volgende daarover:

'De opleiding tot Mindful Analyst heeft me veel meer gebracht dan dat ik verwachtte.
Allereerst de bewustwording die Mirjam laat zien dat coachen via internet niet vergelijkbaar is met elke vorm van reguliere coaching. 
Doordat de communicatie uitsluitend via internet verloopt ontstaat er zonder afleiding een diepere vorm van concentratie. Hierdoor wordt uiteindelijk het doel van het ontstaan van inzichten en oplossingen sneller bereikt. Mirjam laat de studenten dit zelf ervaren door aan het begin van de opleiding al een traject met haar te starten.

Elke lesdag is een feest; Mirjam stroomt over van kennis en vertelt vol passie over alle onderwerpen die deze methode ten grondslag liggen. Over psychologie in het algemeen, het belang van taal in deze methodiek en de belangrijke invloeden van het Boeddhisme.

De opleiding heeft me zeer positief beinvloed, het heeft me geinspireerd om op een andere wijze te kijken naar het leven.
Trots ben ik dat ik mezelf Mindful Analyst mag noemen.

Mirjam, nogmaals dank!

Anja Bax
anja.mindfulanalysis@gmail.com'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten