woensdag 30 maart 2016

Wat anderen zeggen over de opleiding tot Mindful Analyst - coach Ankie Stadegaard aan het woord... (bloos, bloos)

Ik had er vooraf al een studie van gemaakt om te ontdekken of dit een opleiding was die geheel bij mij paste.
Lezen, bellen en mailen hebben er uiteindelijk voor gezorgd dat ik heel bewust en doelgericht aan de opleiding begon.
Mijn voorstudie was niet voor niks geweest. Het was in één woord perfect. Alsof de opleiding speciaal voor mij gemaakt was.

De methodiek die achter Mindful Analysis zit komt precies overeen met datgeen wat ik aanbied binnen mijn wandelcoaching.

Mijn puzzelstukjes vielen hierdoor ineen.

Met een docente als Mirjam is de opleiding compleet. Leren vanuit de bron doet de passie voor Mindful Analysis doorleven. Als gevoelsmens is dit precies wat ik nodig had, inclusief het hoge niveau, de kennis, enthousiasme, structuur en hoog tempo maakte de lessen tot zeer waardevol. Verder is het gewoon een feit dat Mirjam een heerlijk mens is. Open, liefdevol en een bron van wijsheid. Mogen leren van haar is een waar cadeau voor jezelf.

Als coach zeg ik altijd: je verlangen bepaalt je succes. Jij blijft nummer 1 Mirjam, en mijn verlangen gaat er voor zorgen dat ik nummer 2 van Nederland word.

Mindful Analysis een methodiek voor begeleiding via internet, met vanaf vandaag een Helpende Hand.

Ankie Stadegaard
www.helpendehandcoaching.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten